بنام خدا

  

 



نظرات شما عزیزان:

یـه بـسـیـجـی
ساعت16:21---2 شهريور 1393
آیا می دانید مضرات ماهواره در خانواده ها چیست؟
1.مخدوش نمودن رابطه فرزندان در خانواده
2.افزایش تاثیر پذیری جنسی و خشونت در جوانان و نوجوانان
3.پی ریزی و آمادگی ذهنی تفکر شیطان پرستی در جوانان و نوجوانان
4.ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته در ساختار سنتی خانواده
5.عادی جلوه دادن خیانت زن به شوهر نسبت به همدیگر
6.بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین
7.عادی جلوه دادن رابطه نامشروع جنسی دختر و پسر
8.هویت زدایی از مفهوم خانواده به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی مستقل موثر
9.عادی جلوه دادن سقط جنین برای دختران قبل از ازدواج
10.تعصب زدایی از کانون خانواده و ترویج بی تفاوتی نسبت به حریم خانواده
11.ترویج مفهوم زندگی با دیگران به جای ازدواج
12.ترویج فمینیسم و کم رنگ کردن نقش مرد در جامعه در حد کسی که تنها جهت رفع نیاز های جنسی زن خلق شده است
13.ترویج بد حجابی در جامعه دستاورد استفاده از ماهواره است

امید است شما این مطلب را با ذکر نام وبلاگ ما در وب خود قرار دهید تا اطلاع رسانی شده باشد.

منتظر نظرات و پیشنهاد های شما هستم
http://9545.lxb.ir
پاسخ:سلام دوست عزیزم مونون بخاطر هشدارت ولی بهت بگم خوشبختانه خانواده ما ماهواره نداریم


لینک
ساعت18:21---1 شهريور 1393
سلام وب خوب جالب و پر محتوای داری
خوشحال میشم بهم سر بزنی
اگه مایل به تبادل لینک هستی بیا سایتم
منتظر حضور گرمت هستم
http://popup30.ir/


سید علیرضا
ساعت17:15---12 مرداد 1393
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .
نگاه کنید اگر می خواهید پاکش میکنم اشکالی نداره . . .
اگر می شود این کد قفل کردن تصویر را باز کنید من بتوانم چند تا عکس اگر اشکالی ندارد بگیرم . . .



افسر جنگ نرم
ساعت10:14---8 مرداد 1393
سلام وبلاگ جالبی داری به منم سربزن نظر بذار
لینک شدی
مارو هم لینک کن همسنگر
پاسخ:ممنون ازبازدید وبلاگ شماهم خیلی خوبه


خادم الحسین
ساعت22:42---4 مرداد 1393
سلام خسته نباشید وبتون از عالی هم عالی تره .منتظرتان هستیم بیایید اگه مایل بودین خبر بدین تبادل لینک داشته باشیم. یا علی التماس دعا.lمجمع فرهنگی رهپویان علوی شهر سریش آباد

مهدی مولائی
ساعت19:45---28 تير 1393
سلام اخوی
اگه میشه به وب بنده حقیر سر بزنید و نظر دهید.
واینکه من شمارا لینک کردم خواهشن شما هم بنده را لینک کنید
پاسخ:ممنون از نظرت چشم ماروهم شمارو لینک میکنیم


نوز10
ساعت20:24---23 اسفند 1392
سلام
وبلاگ زیبایی داری محمدامین
خوشحال میشم به منم سر بزنی


سوگل
ساعت16:14---19 اسفند 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بنام خدا ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1398برچسب:عکس,بنام خدا,تصویر,جدیدترین,سال نو,سال 1393,عید,ایران,عکس بنام خدا,مضان مبارک, | 14:45 | نویسنده : محمدامین اسکندری ومهزیاراسکندری |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.